nedeľa 10. apríla 2011

Nápad Real darček Prispievatelka Oznámenie

Napadlo ma to že kto bude chodit čo najviac na náš blog dávat komentáre zapájať sa dotane darček 10SD či v bazzari si niečo kúpim no to budemem riešit potom...TAk zapájajte sa káždy tyžden je vyhodnotenie ..Vaša pajulik1
Real darček vyhodnotenie bude tak za 1-2 hodiny.....Tak sa zapajajte A kto by náhodou chcel byt prispievatelka napíšte na e-mail stardollreallife@azet.sk svoj nick na sd a meno ...A oznam pre bublina123 prosím nedávaj rubriky ktoré má konickarka99 ved si mi predsa mala napísat čo chceš ak nedostanem od teba do zajtra správu budu tu viesit rubriky ktoré máš podla mojho výberu...:))

4 komentáre:

  1. Ja sa hlásim znovu už máme po písomkách mám času dosť sľubuje že začnem naozaj :) Prosím keď nie ma vyhoď znova teraz už tu chodím aj ráno a super nápad že konečné vyhodnotenie už za 2 hodinky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To ten 1.komentár ja MissMaricas52

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super ze uz konecne bude vyhodnotenie real darceku.. mam zaujem o prispievanie ale musis mi zadat ulohy. nick na sd je zuzana225

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nápad ako sa patrí :D

    OdpovedaťOdstrániť