pondelok 28. februára 2011

Real darček 2.kolo

POslalo my 7 dolliek a 1 neposlala taže má smolu musím ju vyhodiť.Veľa z vás nepochopilo úlohu nemali ste sa obliect podľa nejakej celeberity ale podla seba keby ste boli vy celbritami ako by ste sa obliekali ale čo už všetky dostali 4 body a ktotá dollka pošle 1. dostane 1 bonusovy bod tento krát to bola cukrik1234
A dosť ma sklamalo že nikto mi neposlal aký real daček by chcel.Tu máte tabuľku:


Všetky vaše výtvory sa mi páčili až na jedne čo bol utvorený z vecí free DEmi Lovato je to lahke ked dostanete tie veci a hodíte ich na seba tak to ma trochu zarazilo ale čo už aj také sú niektoré baby tak som jej za to strhla bod no nieje to fér .Urobím to tak že každé kolo dám nejakej babe špeciaálnu úlohu ktorú bude musiet splnit:Tento kraaát ju mala nika256 kázala som jej aby ma nejako pekne obliekla.A dostane +1 bonus bod.Prepáčte ale je tých obrázkov vela a niesu všetky dobre orezané a je s tým vela práce takže ich sem bohužial nedám možno v dalšich kolách ked vás bude menej. 
2.kolo-úloha:Budete musieť obliecť na http://www.agame.com/game/pink-star-dress-up-2.html toto dievča čo najkrajšie.Ale toto kolo už niekto vypadne.Viem nieje to až také Ťažké a ešte jedna úloha musíte odfotiť foťákom alebo mobilom (ale prosím nek je na tom obraázku niečo vydiet) DYM buď z komína alebo ak niekto niečo páli alebo už neviem aký mslím že to nieje ťažké.A pošlete mi do správy Aký real darček by ste chceli?(lebo minule som nedostala ani jedne návrh)takže poprosím aby ste mi to poslali...NezabudnúŤ!!!!
Pravidlá:
1.Svoj výtvor orež samozrejeme
2.Snaž sa posielať na čas.
Čas do : 5.3.2011
3.Do predmetu správy napíš:Real darček +svoj nick 
4.Posielaj na e-mail:stardollreallife@azet.sk
5.Maj dobrú nálady keď to posielaš...:)
Vaša pajulik1

7 komentárov:

  1. povedala si ze kazdy dostal 4 body.. a preco mam ja len 3.. a nechapem ten bonusovy bod
    zuzana225

    OdpovedaťOdstrániť
  2. á máme odfotiť napríklad oheň ? može byť? MissMaricas52

    OdpovedaťOdstrániť
  3. noo nwm ze co s tym dymom nwm ze co by som mohla akoze dym ale no sak uviddiiim.... a co s tymi bonusovymi ?? :D:D ..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. NO je to tak že každé kolo má jedna doll bonus úlohu ktorú ak spravý spravne dotane 1 BOnus bod a ak nie tak nič nestratíí

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to staci orezat to dievca alebo celu tu miestnost?

    OdpovedaťOdstrániť