utorok 12. apríla 2011

Real darček 5.kolo

Konečne po 3 týždnoch dávam vyhodnotenie:))Vaše výtvory sa mi nadmerne páčily a obzvlášť pochvala cukrik1234 a motyl2321aj tiež MissMaricas52 ktorej pošlem žiadost o prispievanie a dufam že bude aktivna TU máte tieto super výtvory myslím že sa nemajú zač hanbiť..
Missmaricas52 ma nalíčila

motyl2312 ma nalíčila

cukrik1234 ma nlíčila
Pochvala!!ttabulku už nedávam robím si svoj dokument ani jedna z vás nevypadáva!!
súťažiace:MissMaricas52
               bublina123
               cukrik1234
               motyl2312
               zuzana225.
5.kolo: Bude to niečo ako módna polícia každá z vás odfotí niaku zo svojich kamošiek na SD v suite nebadane no tak proste aby nevedela že ste ju tam odfotili každá z vás bude mať 4 kamošky

+ skometovanie jej outfitu a vyjadrenie v percentách najviac 100% a najmenej 0% a že budetet mať aj také čo sa nevedia skombinovat..A ešte mna odfotíte v suite a okomentujete ma a vyjadrite v percentách tak držím palce ...:)))
Pravidlá:
1.Svoj výtvor orež samozrejeme
2.Snaž sa posielať na čas.
Čas do : 16.4.2011 kto nebude stihat napíšte
3.Do predmetu správy napíš:Real darček +svoj nick 
4.Posielaj na e-mail:stardollreallife@azet.sk
5.Maj dobrú nálady keď to posielaš...:)
Vaša pajulik1 

2 komentáre:

  1. To akože ju nemám prezliekať?
    A ani teba iba odfotiť a okomentovať? .. odpíš prosím !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie nemáš prezlikat len odfotit a okoentovat...pajulik1

    OdpovedaťOdstrániť