štvrtok 7. júla 2011

Obnova Real darček

Tento blog asi možno skončí nikto nanho nechodí...Tak som sa rozhodla zrobit odznova sutaž Real darček lebo su prazdniny a URČITE asi každá z vás bude mat trošku viac času ako cez školu...Tie baby čo postupili do real darček 6 a 7 kola nebudu musiet robit prvé dva kola....Tak sa hláste a ja vám dám 11.7.2011 1.KOLO kto by náhodou nestíhal bude mat na tu sutaž viac času no predsa dovolenky a tak len mi to bude musiet vopred napísat....A taktiež hladáme nové prispievatelky...ak nou chceš byt napíš na e-mail stardollreallife@azet.sk svoj nick na SD a niečo o sebe a naviac každá prispievatelka dostane na rozne sviatky ako napr.narodeniny meniny vianoce velka noc.....darček A ta čo bude najaktivnejšia za polrok dostane DKNY alebo LE za 2sd čo je naajnižsia cena v bazzari alebo nejaký daček podla vlastného výberu do 50Sdmyslím že je to dost lukratívna odmena za taku snahu....

2 komentáre:

  1. Ahoj, ja by som sa prihlásila teda do tej súťaže :) Lara0076 ... a ešte pls čo všetko sú povinnosti prispievateľky, alebo čo to obnáša?

    OdpovedaťOdstrániť