nedeľa 6. marca 2011

Real darček 3.kolo

Máme 3.kolo poslali mi všetky ale bola som smutná že Dym my poslali iba 4 :(.Tie dostali po štyri body tie čo neposlali dostali 3body.Toto kolo mala Bonusovú úlohu Bublina123 ktorú NESPLNILA.Takže tym pádom nedostala bonus bod .Ako prvá poslala zuzana225 a dostala bonus bod (za to že poslala prvá):Bohužial vyapadáva motyl2312 ak budeš chceit vediet prečo napíš mi na SD.
TU je tabuľka
A tu je bonusová úloha nika256 z minulého kola mala ma hocijako obliect samozrejme bolo to krásne.

3.kolo úloha:Každá z vás sa oblečie čo najkrajšie v SUITE nie v PLAZE kto sa oblečie v plaze automaticky vypadáva!A ešte budete musieť čo najkrajšie mna obliecť v suite.TAkže máte 2 úlohy mna a seba v suite čo najkrajšie +každá z vás bude musieť priviesť 1 sledovateľku nášho blogu ja viem že som náročná ale snažíme sa to tu rozbehnúť a neže si zrobíte nejaký nový účet a dáte ho na sledovanie.
Pravidlá:
1.Svoj výtvor orež samozrejeme
2.Snaž sa posielať na čas.
Čas do : 12.marca 2011

3.Do predmetu správy napíš:Real darček +svoj nick
4.Posielaj na e-mail:stardollreallife@azet.sk
5.Maj dobrú nálady keď to posielaš...:)
Vaša pajulik1 

2 komentáre: