utorok 11. januára 2011

VS

aký sa v škole učíte 2 jazyk ?? Ja mám angličtinu a ako druhý ruštinu.Môj problém je v tom,že idem na strednú a nwm aký si mám vybrať jazyk.Každý mi vraví že nemčinu použijem všade a viac mi ju bude treba.Lenže idem na gympeľ a bojím sa, či budem vôbec hlavné predmety zvládať.čo ak budem mať veľa učenia a ešte mi pribudne nemčina ???A po rusky už viem základy a čítať. lenže niektorí mi povedali že keď viem pravidlá tak je to potom ľahké.Ja neviem... Poraďte,ďakujem ...

4 komentáre:

  1. No ja som teraz 7. trieda na Gymnáziu, a mám ANJ a RUJ. Ak ti možem poradiť, tak určite si nechaj tú ruštinu. Po 1. Už ako - čo vieš, 2.Nemčina je dosť ťažká (teda aspoň spolužiaci ktorý sa to učia to hovoria) po 3. Roštinu využieš oveľa viacej. Ak samozrejme chceš pracovať niekde v rakúskej alebo nemeckej firme tak sa ti viac hodí nemčina, ale s ruštinou sa dorozumieš perfektne........Moja rada - Zostaň verná Ruštine ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no áno,len práve to je na tom,že práve tam kde sa hovorí po nemecky každy odchadza pracovat.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to pravda nemčiná je dosť Ťažkáá.....sice som bola na olympiade...ale,,,,

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja sice neviem aka je rustina ale mozem ti povedat ze nemcina je dost tazka ... ja sa ju uz ucim 3 roky a stale ho*no viem... najvecsi problem mam so slovickami lbo neviem ako sa tak davaju tie cleny a dost tazko sa to uci... a ked uz vies tu rustinu tak by som ti ju doporucila lbo ucit sa dalsinovy jazyk nie je tiez bohvieco... ale toto je len samozrejme moja rada ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť