nedeľa 23. januára 2011

Rozdelenie Rubríík...

 Takže mám tu Rubriky baby poctivo!!!!!!Každá rubrika odd hora dolu  jeden deň ak nestíhaš tak si to nabuduci den vynaradiš ja viem že je toho vela ale chceme to rozbehnút A čo sa týka mishel pridaj prosíímmm
Pajulik1:
Módne novinky-proste čo sa nosí a tak v reali
Zájmy-športy niečo o tom .....
SúŤaž o Real darček
Nezvýčajný make-up
Nezvýčajný outfit
Poradňa: Poradňu budeme robit obidve (konickarka99 pajulik1)bude sa týkat 2 vecí ja budeme robit niečo čo sa týka osoby ako napr.kedy začat s líčením a ty lucy budeš robit niečo ako oklie že ake miesto je vhodne na plakanie kto mi pomože sa dat do normalu no ak nebudeš chápat tak proste napíš koment alebo na sd.

Konickarka99
Súboj Outfitov-že napr. porovnáš 2 dollky a my budeme hlasovat ktorá je krajšia.
Oriflame
Free
New make up style-známe ako zmenáreň
New dress up  style-známe ako zmenenie oblečka v suite
Chyby SD
zariaď si svoju izbu-tuto rubriku nemá asi žiadny blog vlastne budeš dávat typy ako si zariadit izbu jednoducho vlastné tipy a triky..-no dufam že si pochopila
Spomínana poradňa

Mishel37
Už dlho si neprispievala ale chem aby si to PLNILA!!!!
Starbazzar-ako novinky v starbazzare niečo ak je tám lacnéé
Módna polícia
Svet značiek...-niečo o značkách napr.dáš že gucci -najznámejšia svetova značka a daš pár foriek a rozpíšeš niečo o tom....
Nejdem ti dávat viac rubrík lebo niesi moc aktívna....!!!
Pajulik1 prípadne otázky komentár ale SD

2 komentáre:

  1. súúúhlasíím ... a to do poradne sa este nikto nehlasil co ?? ... sakra .. ja sem dam rozpis ktory den co budem davat aby som to nemala rozhadzane ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mate dobree rubriky.. drzim palce :)

    OdpovedaťOdstrániť